tisdag 27 januari 2009

Guuud vad trist att försöka träna hemma. Visst jag har mattan, gummibandet, gummibollen men det är så svårt att få någon intensitet. Om det inte vore för att jag ska åka tjejvasan hade jag nöjt mig med att sticka ut och springa men det känns som mage, rygg och armar behöver en genomkörare ett par gånger i veckan. Kan också bero på att jag har TVn på samtidigt...Lite ofokus.

Idag åt jag lunch med ett par kollegor varav den ena är mammaledig. Hon hade sin lille son med sig som är supersöt. Sin pappas färger och sin mammas ögon. Mammas vackra ögon dessutom. Jag fick tillfälle att vältra mig i "Hugh" historien. Som för övrigt inte har rört på sig. Väntar liksom ut den där lunchen.

Imorgon får jag besök från...jag vet inte riktigt var han håller till inser jag nu. Hur som haver ett jobbmöte. Hoppas han är snygg och trevlig åtminstone.

Shit, jag borde ringa mamma. Det får bli imorgon bitti på väg till jobbet.

Lite trött blev jag nog av träningen för jag orkar inte skriva mer...

Måste bara säga att jag gjorde bra ifrån mig inför styrelsen. Klapp på axeln.

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar