torsdag 22 januari 2009

Hårdhudad

Idag var det pass nr tre på Poledance. Förra gången var det tusen nålar i lårfläsket varenda gång vi skulle klättra upp och "sätta oss" med hjälp av att korsa benen och på så vis klämma fast stolpen mellan benen. Fick små små blåmärken på insidan av låren..... Idag gjorde det inte lika ont så jag antar att huden faktiskt vande sig.

Jag och "Hugh" drack kaffe igår. Vi pratade i en halvtimme sådär innan jag var tvungen att gå. Han verkar trevlig faktiskt. Gjorde ett bättre intryck nu än när vi har sprungit på varandra i flygande fläng. Han ställde en del frågor och verkade uppriktigt road av det jag sa. Han är väldigt snygg....Och så pratade vi om hans bok så klart. Mitt upp i allt så förslog han att vi borde äta lunch. Booomchacka. Jag gjorde mitt bästa att verka intresserad av det men blev lite överumplad så det finns en risk att han tror att jag inte vill. Så, nu avvaktar jag nog en stund så får vi se vad som är hans nästa move. Jag gillar dock inte att spela spel så om inte han hör av som om en vecka så gör jag det hihi...fast det finns nog risk att jag hör av mig innan. För att jag vill helt enkelt. Fast jag skulle hellre vilja äta middag så vi kan dricka lite vin...Undrar hur jag styr över på det på enklast vis? Genom att...helt enkelt föreslå det kanske?

Dags att lägga sig och duna. Hörs.

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar