söndag 11 januari 2009

Bra Helg


Hej!


Det har varit en fantastisk helg. Lite planer om att åka iväg och åka längdskidor i lördags föll igenom men istället blev det långfärdskridskor idag igen. I väldigt lugn takt för jag gick och la mig kl tre i natt. After Work i fredags som jag nog skrev om och igår middag och utgång här på Kungsholmen. Riktigt trevligt. Har träffat väldigt mycket nya människor i helgen som verkar ha samma intressen som jag.


Tjejen som var den sammanbindande länken och jag har jobbat ihop. Eller, jag var hennes kund. Under den tiden höll vi det strikt professionenllt men nu när vi inte jobbar ihop så är väldigt kul att umgås. Hon är singel och är den som drar igång aktiviteter hela tiden. Det är både på gott och ont. Det blir rätt ytligt umgänge men å andra sidan så är det precis det man vill ha ibland. Jag gillar henne, hon är rolig och ett energiknippe. Hon är livsfarlig med raggandet så när man väl är ute så är man rätt on your own. Men det är kanske bra för mig för då få jag klara mig själv och kanske till och med snacka upp någon het ung man. Hon är rätt förtjust i en en kille som dök upp igår. Jag pratade inte så mkt med honom för jag ville inte att hon skulle tycka att jag la an på honom. Men på slutet så pratade vi lite. Hoppas hon inte tog illa upp. Lite svårt att veta med nya bekanskaper.


Jag hade nog lite förhoppningar om lite action igår. Man skulle kunnat väva en pälsmössa av allt hår jag avlägsnade från min kropp inför kvällen. Mohahaha...men det blev inte något.


En annan kille som var med i sällskapet är rätt het faktiskt. Och väldigt flirtig. Även om han har en kropp som kan bära upp det så har han lite för tight skjorta. Dessutom har han en tumring och något slags halssmycke på läderrem runt halsen. Inte min grej. Framför allt inte tumringen. Men jag kanske kan ha överseende med det...


Idag är det softness på soffan. Har just slängt i mig en pizza. Skulle verkligen behöva städa men vi får se om jag orkar.


/Hallosmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar