lördag 3 januari 2009

Damn good coffe!

God morgon! Jäkligt gott kaffe jag har gjort idag. Kom upp i vettig tid idag så jag kan få en chans att vända tillbaka dygnet. Har sovit alldeles för länge i flera dagar nu! Man blir så jäkla seg.

Glömde skriva igår för jag var helt upptagen med att exprerimentera med min kamera. Jag köpte ett stativ och en fjärrkontroll igår och testade ta lite bilder med lång exponering. Det blev väl "sådär" kan jag erkänna. Har inte riktigt trimmat in mig på kameran än. Dessutom tror jag inte den klarar exakt det jag vill göra. Hur som helst det var roligt och I´m getting there.

Idag stod det promenad med kompis på agendan men hon hade glömt att hon skulle besöka sin bror. Jag hade inte riktigt räknat med att hon kunde i alla fall för hon lät lite tveksam när vi pratade om det. Så, jag tänkte köra lite träningsläger här idag. Lång promenad på nu på förmiddagen och en löptur ikväll. Jag måste komma igång nu ordentligt om jag ska hinna komma iform till tjejvasan.

Var ute en sväng igår kväll och sprang. Till min stora förtjusning hade det snöat ungefär eeeeen centimeter. Det finns inget som slår att vara ute och springa i snö. Men, det var nog inte helt optimalt för idag har jag en slemklump stor som en golfboll i halsen. Hoppas det är just det och inget annat. Typ förkylning. Men det märker jag nog när jag går ut och går sen.

Hej så länge!

By the way, monsieur love of my life har inte hört av sig igen. Det känns riktigt riktigt bra faktiskt och jag känner mig stark. Kanske insåg han också att det inte leder någon vart. Eller inte hahaha! Det kommer garanterat att dimpa ner något igen snart med tanke på att jag bjöd in honom. Jag får bestämma då hur jag ska reagera på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar