tisdag 20 januari 2009

Tillbaka!

I'm back!

Imorgon är det dags att ta tag i Hugh igen. Mailade honom i fredags och föreslog att vi skulle ta den där kaffen i veckan. Fick ett positivt svar, dvs att han "gärna tog en kaffe" och jag antar att det är dags att skrida till verket. Men, det är läskigt för då behöver jag lämna tillbaka boken och då har vi liksom ingen anledning att fortsätta ha kontakt med anledning av den.

Så, planen är att vara så djävla snygg imorgon som det bara går och att ha något vettigt att säga... Trist bara att allt i garderoben känns gammalt. Men det vet ju inte han å andra sidan. Tvivlar på att han registrerar vad jag har haft på mig innan haha. Blev lite coachad av väninnorna idag på lunchen vilket var bra. Om inte han för det på tal (förutsatt att vi har trevligt) så ska jag precis innan vi skiljs åt säga "det här var trevligt, det gör vi om tycker jag". På så viset hamnar bollen på hans planhalva. Fattar han inte då att jag struntar i hans jäkla bok utan att det är honom jag vill åt så kan det vara. Hehe.

Saker kommer i kluster känns det som. Hade lite sms kontakt med Mr Love of my life i helgen och någon dag innan fick jag förklaringen från Mr 100 years ago att han minsann hade trassel i äktenskapet och faktiskt erkände att han hade en dold agenda. Kanske lite svårt att förstå vad det här handlar om men en fullständig redogörelse finns på inlägg gjorda strax innan Nyår tror jag =)

Idag jobbade jag över en del. Det dök upp en grej som jag först trodde var helt körd men som sedan visade sig gå att genomföra. Peppar peppar. Det det var en viktig affär dels resultatmässigt men också för att visa min goda vilja till de som jag ska samarbeta med eftersom jag är ny på jobbet. Spännande att se om vi verkligen klarar av att leverera. Kul var det i alla fall trots övertiden. Hinner inte sticka ut och springa ikväll om jag inte beger mig ut nu efter Top Model. Vi får se. Ska Hallonsmultronjordgubb lyckas visa prov på ytterligare styrkeprov i grenen disciplin??

Hej så länge! Nice to be back.

/HSJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar