måndag 2 februari 2009

Söta killar

Hej igen! Nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har varit rätt mycket på jobbet så jag känner inte att det har hänt ett skvatt. Känns som det inte har funnits något att skriva om och jag har inte ens hunnit känna efter hur jag mår. Men, nu när jag kännt efter kan jag konstatera att...jag mår fint! Lite trött eftersom vi hade konferens med jobbet igår. Jag var ganska måttfull med drickat men hade otur med hotellrummet. Jag kunde lika gärna haft sängen på dansgolvet så lyhört det var från festen.

Jag glädjs åt att det börjat inte mindre än tre mycket söta, snygga och trevliga killar på min avdelning. Trevligt att ha något att titta på =)

Det har gått i stå lite med Hugh. Jag drog i väg ett mail om att jag var redo för den där lunchen men han har inte svarat. Men det kommer nog något snart. Verkar inte hans stil att inte höra av sig. Jag skrev till en annan adress sist. Hans privata tror jag. Lite jobbigt om det inte har gått fram ordentligt. Det får jag ju aldrig veta och då kommer han tro att jag bara sket i allt. Fast jag tror att det gått fram för jag var så noga med att skriva adressen rätt.

Jag missade ett möte idag på jobbet. Det fanns inte med i min kalender....pinsamt för jag hade hunnit hem när jag kom på det. Det började kl 17. Men jag kastade mig i en taxi och kom lagom till det var min tur på agendan. Phew! Det verkade inte som det var hela världen om jag inte kommit dit men det kändes ändå skönt.

Det får räcka för idag. Håll tummarna att Hugh hör av sig. Jag saknar honom lite hur konstigt det än låter.

/HSJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar