lördag 14 februari 2009

Stekpannemannen returns...

Detta är inte klokt. En kille som jag dejtade i somras och som går under namnet stekpannemannen dök upp på mitt jobb idag. Vad gjorde han där??? Jag satt i receptionen och fikade med en kollega när han plötsligt stegar in. Jag lyckades nog framgångsrikt låtsas att jag inte såg honom. Tror jag. Jag VET att han såg mig men han gav sig inte tilkänna. Men det är ju skillnad jag satt och hade ett förtroligt samtal med en kollega och då klampar man kanske inte fram. Herregud vilken chock han måste ha fått när jag var det första han såg! Han vet att jag jobbar på det företaget men vi är säkert 1000 pers i huset. What are the odds!

Jag kunde inte motstå frestelsen att skicka ett sms och fråga. Tror jag lyckades formulera mig så att han inte tror att jag såg honom hela tiden utan mer när han var på väg in i hissen och därmed försent för att försöka få någon kontakt.

Helt sjukt.

Har varit ute och tagit ett par glas vin med C. En kollega som står mig väldigt nära. Vi brukar gå till Riche. Synd att hon behövde åka hem ganska tidigt. Åkte iof sig till Le Rouge och mötte upp några andra. Men jag hade gärna stannat kvar på Riche med C. Well, en annan gång. Men det är så jäkla svårt att tajma in det eftersom hon har sina barn varannan vecka. Men 5 juni lyckades vi boka in i alla fall! Alltid något.

Sov sött!

/HallonSmultronJordgubb

1 kommentar: