tisdag 24 februari 2009

Ett nytt kapitel...

Hej!

Idag hade jag styrkan att styra av mötet med "Konsthandlaren". Det känns inte som det skulle tjäna något till. Han förstod och nu har vi brutit för gott. Vad det nu är värt. Men det känns annorlunda denna gången. Som om han faktiskt menar det.

Känslomässigt så har veckan varit en bergochdalbana. "Hugh" hörde av sig igår och hade bokat bord på restaurangen. Då skulle det verkligen bli av! Samtidigt som jag var uppskruvad för det så kände jag en sorg att "Konsthandlaren" och jag brutit. Sorg och lättnad. Idag på eftermiddagen är det ändå lunchen med "Hugh" som har dominerat. Det var verkligen supertrevligt. Lite stapplande i början men sen lossnade det. Jag gillar honom....Jag tror han gillar mig också. Det var en lite mer intim kram när vi sa hejdå. Och, det bästa av allt. Han vill göra om det! Som sagt, denna gången skulle jag vilja äta middag så vi kan dricka lite vin...

Efter jag kramats med Hugh så gick jag och strosade lite på stan och sedan var det dags för mitt besök på SPA. Det var ljuvligt skönt men även lite hårda tag på massagen och lite aj aj på ansiktsbehandligen. Jag trodde inte man höll på med att klämma pormaskar längre. Men jag behövde det! Dyrt var det, men eftersom jag hade ett presentkort på 800 spänn så kom jag rätt långt på det.

Jaha...nu känns det lite tomt, men ändå pirrigt. Skruvat. Nu måste jag fundera på hur jag tar det här med Hugh vidare. Nytt kapitel, nya möjligheter.

Jag mår bra.

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar