tisdag 3 februari 2009

John ME like

Kom precis in från en löprunda. Jag kom av mig lite innan helgen. Det har visserligen bara gått 5 dagar till sist men det är verkligen nedbrytande när jag kommer av mig. Jag är verkligen inte fanatisk med träning men jag måste komma ut och springa ett par dagar i veckan annars faller allt. Jag äter dåligt, jag struntar i att hålla snyggt hemma och allt känns oinspirerande.

Jag hade förmånen att se en ny artist på en spelning häromdagen. Eller ny och ny, han har varit i ett band tidigare men är nu soloartist. John ME heter han och är helt...fantastiskt bra. Och snygg. Jag tror jag är lite kär.

Shit, jag är nog lite sexuellt frustrerad som jag trånar efter alla män i min omgivning. Men det är inte så konstigt. Jag har inte varit med någon på 4 månader...Igår övervägde jag faktiskt att slå "Piloten" en signal. Men nej, det ska jag verkligen inte göra.

Oki, nu ska jag se om A Camps nya är upplagd på Spotify. Hoppas.

/HSJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar