söndag 22 februari 2009

Dumma dumma....

Kom hem sent igår från Mora. Var ju iväg och åkte tjejvasan. Det gick riktigt bra i år. Förbättrade min tid med hela 25 minuter! Lite sur ändå för jag inte kom under tre timmar. Well, man kan nog inte förvänta sig mer när man inte har tränat en meter på skidor innan. Ironiskt nog så vräker snön ner nu i Stockholm. Så idag hade jag nog kunnat träna lite.

Blev riktigt orolig då jag fick ett sms i natt av "Konsthandlaren". Han skrev: "Kan vi ses på onsdag? Jag vill tala med dig". Så skriver man väl inte?? Jag vill TALA med dig...alla möjliga tankar for genom mitt huvud. Han är sjuk. Jag är sjuk. Han ska skiljas. Någon har fått nys om oss. Jag svarade något i stil med att det funkar men jag inte visste om jag ville för det lät som jag skulle få en utskällning. Då mjuknade han och sa att han hade några frågor och ett önskemål...Så, jag sa att det var ok att ses. Förmodligen vill han inget speciellt utan vill bara ses. Dumt att jag tacka de ja till det, men jag är ändå lite nyfiken på vad han kan tänkas vilja...Om det är något obetydligt och bara en ursäkt för att träffa mig så tänker jag låta honom veta det. Det är inte ok att kontakta mig och kräva att träffas när det passar honom. Han har gjort sitt val och det är att stanna med sin familj.

Det är sååå typiskt, det är precis som han känner på sig att jag träffar någon. Just precis då hör han av sig. Tanken är ju att jag ska luncha med "Hugh" på tisdag. Men får se hur det blir med det. Han skrev att vi skulle höras i mot slutet av veckan och han har inte hört av sig. Jag tänker inte jaga honom utan nu är bollen helt på hans planhalva. Men jag hoppas så klart. Gick till och med och köpte lite nya kläder idag så jag kan känna mig lite fin...

Hade lite "Hemma Spa" ikväll, men ser fram emot the real stuff på tisdag. Klassisk massage, fotvård, ansiktsbehandling...yummmy.

Singelstaden, om du läser det här: Jag har försökt att skriva till dig på din sida men får tekniskt fel hela tiden. Kan inte ens svara på din kommentar här på min blogg. Det har nog med min sida att göra så jag får försöka fixa det...vet inte riktigt hur bara. Hur som helst, skönt att du får din lägenhet snart!

/HSJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar