torsdag 26 februari 2009

Sweetheart...

Tralalalala....!

Fick precis ett svar från Hugh. Han tackade och skrev "gärna mat med vin nästa gång"...Yes! Så, nu den gamla vanliga visan. Hur & när ska det bli av...Nu får han faktiskt ta lite initativ tror jag. Jag tror minsann han är lite blyg. Problemet är att jag sa att jag skulle bjuda och då kanske det förväntas att jag bokar något...

Well, nu får jag avvakta ett tag och se. Det måste inte ske jättesnabbt. Det är bara det att man vill smida lite medan järnen är varma. Annars får vi liksom börja om från början...Puss & kram till honom!

Ikväll ska jag försöka komma ut och springa. Det var ett tag sedan nu. Å andra sidan var jag tvungen att hämta mig lite från lördagens strapatser med 3 mil skidåkning.

Jag ser lite rosa moln.

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar