lördag 14 februari 2009

Stekpannemannen did not return...

Wierd...Stekpannemannen menar att det inte var han. Han är i Åre. Men det måste ha varit han! Men, varför skulle han ljuga om det? Well, då var det väl något som var otroligt lik bara, likadana kläder, väska och allt...

Sprang på "the love of my life" i affären nyss. Helt plöstligt dök han bara upp en bit framför mig. Jag tvärnitade och kastade mig in i en av gångarna. Vet inte varför jag reagerade så. Men när vi springer på varandra på stan så där är jag alltid superskraj att hans fru ska vara med honom och jag vill verkligen inte se vem hon är. Jag har lyckats undvika det i fem år och vill att det ska förbli så. Men hon var inte med. Han såg nog inte mig då men senare möte jag honom i rulltrappan. Han såg inte mig så jag hälsade för att få hans uppmäksamhet. Han hörde inte först men efter ett "psst" så såg han. Han så glad ut. Jag vände bort blicken och åkte vidare. Så vände jag mig om.Han tittade efter mig. Suck.

Ikväll kommer ett par tjejkompisar över för lite mat och melodifestivalen. Kanske blir det lite Guitar Hero också.

Jaså? Är det alla hjärtans dag idag? Hade jag ingen aning om....

/HSJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar