måndag 23 mars 2009

Förhinder

"Hej! Hoppas helgen var soft. Det har dykt upp lite annat i veckan så vi får nog skjuta på middagen. Jag utgick ifrån att du nog inte kunde eftersom jag inte hört något. Vi får ta det en annan gång helt enkelt. Ha det nice så länge"

Problemet är att jag sa att jag kunde onsdag, torsdag eller fredag och att han skulle välja. Det kändes som ett lysande upplägg då eftersom åtminstone en av dagarna borde fungera och att han skulle höra av sig ganska omgående. Nu har han inte gjort det och jag har ingen lust att hålla alla dagarna öppna...

Är djävligt sugen på att sända ovan mail till honom. Men, jag vet inte vad som rör sig i hans huvud och han är förmodligen bara virrig. Det trillar in ett mail imorgon. Typiskt mig att låta detta bli till att han inte är intresserad och att jag kommer att få nobben. Så därför behöver jag styra av det innan han gör det. Typ.

Nu ska jag städa och diska. Yes!

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar