onsdag 4 mars 2009

Oj oj, idag har jag varit svimfärdig av för lite mat. Jag tänkte jag skulle testa att äta ett upplägg som kombinerar mycket proteiner, fibrer, fett och kolhydrater. Det utesluter helt pasta, bröd och laktosprodukter men innehåller alltså kolhydrater. Jag tänkte att det skulle hjälpa mig att gå ner de sista tre kilona som jag vill bli av med. Upplevde att man ändå fick äta sig mätt på upplägget. Men, väl inne på tredje dagen så är jag helt slut. Det kan vara att jag har haft två rätt mastiga dagar på jobbet och att jag helt enkelt är trött också...

Jag är inte intresserad av att strikt köra "dieten" till punkt och pricka, men tyckte tipsen på frukostar och mellanmål var mest intressanta. Middagsupplägget har jag redan till stor del. Men som sagt, fortsätter jag att vara så här matt så kommer det inte att fungera. Nu tränar jag ju inget. Skulle jag börja träna så skulle jag inte orka något alls.

Så, jag behåller nog frukost upplägget men lägger in lite mer kolhydrater helt enkelt.

Hugh har inte hört av sig...Men, det kommer han att göra, det är jag säker på. Men, rosaskimret försvinner liksom.

Däremot är stekpanne mannen väldigt social och ska chatta och allt möjligt. Han till och med bjöd upp mig till Åre i något som skulle låta som han skämtade. Men jag tror han menade allvar. Jag sa faktiskt som det var för några dagar sedan. Dvs att jag var osäker på vad det skulle leda till. Erkände att jag var lite betuttad i honom i somras men att han ju var rätt ointresserad och "bröt". Hur som helst. Så länge vi bara chattar är det rätt oskyldigt.

Idag har jag haft en superfrustrerande dag på jobbet för övrigt. Inget går att genomföra känns det som...

Hugh, var är du!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar