lördag 14 mars 2009

Gossip Girl

Ligger och slappar på soffan och förbereder mig för kvällens begivenheter. Ska till Globen och finalen på Melodifestivalen. Ser faktiskt fram emot det. En kompis frågade om jag ville följa med henne och hennes barn. Jag känner ingen annan som jag tror någonsin skulle gå på det så jag passar på. Inte för att jag kanske gillar spektaklet så jättemycket men det är ändå lite folkfest. Plus att jag får träffa C.

I helgen har jag också min moster och kusin på besök. Dom bor normalt i Göteborg och hon är här med sin "mellan son". Vi var ute och åt igår men annars har dom skött sig själva. Rätt skönt för jag orkade inte ränna på stan med dom idag. Tog en lugn förmiddag och stack ut och sprang istället.

En riktigt rolig grej hände i veckan. Jag var på ett release party för en ny artist. Carola Häggqvist och Kicken var där. Jag bor precis där evenmanget hölls och efter så stack jag ut och sprang. På hemvägen så ser jag dom två stå och hångla i en port. Haha...Dagen efter så var det på löpsedlarna i Aftonbladet. Det var inte jag som tjallade. Dom ska väl också få sitt stackarna. Låt dom vara.

Artisten John ME är riktigt bra. Fast han är nästan bättre när han spelar aukustiskt utan pop beatet. Synd att han inte släpper skivan med helt annan produktion...

Vad är väl ett inlägg utan lite om Hugh. Som sagt, jag sprang ju på honom häromdagen och vi sa att vi skulle höras. Jag kastas lite mellan att var irriterad att inte han hör av sig till att det är helt ok. Men jag blir lite förvirrad hur jag ska bete mig. Ska jag back off eller ska jag låtsas som det regnar och fortsätta att "bjuda in". Han har ju tackat ja hela tiden so far. Jag skyller på att han kanske har mycket att göra och har svårt att ta tag i saker, men ändå uppskattar när jag gör det...Om han inte är intresserad så har han haft plenty av möjligheter att hinta om det genom att inte svara direkt på mina mail exempelvis. Hallonsmultronjorgubb får minsann jobba hårt...Kanske är det värt det.

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar