söndag 1 mars 2009

Är jag en stalker?

Lyckades ta mig ur mitt bakistillstånd och bege mig ut på en promenad. Jag började gå helt planlöst men drogs mot gatan där Hugh bor. Jag vet inte exakt i vilket hus han bor men jag tror att det är ner mot vattnet. Jag gick in på ett café och köpte en latte och en bulle på samma gata. Promenaden fortsatte ner mot stan en bit. Jag sög i mig latten och mumsade på bullen. Sen vände jag. Det var lite kallare än jag trodde så jag hade lite för kläder på mig. Jag hamnade igen på hörnet till Hughs gata. Hittade en ursäkt att hänga lite där då det har öppnat en butik som jag inte har varit inne i. Jag tänkte om jag stannar i området kanske kanske jag springer på honom. Vad skulle jag säga då? Skulle jag våga föreslå en fika? Well, nu sprang jag förstås inte på honom utan hungern vann och jag hämtade upp lite Indisk mat. Hoppas det inte är stalker varning på mig...

Nu är jag hemma igen, har glufsat i mig maten och softar på soffan. Om en stund ska jag bege mig ut igen och handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar