söndag 15 mars 2009

Helt sjukt

Skrev ju igår om att jag skulle till Globen och Melodifestivalen. Snofsade upp mig och kände mig riktigt snygg fakiskt. När jag kommer ner på perrongen till T-banan så står han där...Hugh så klart. Denna gången låg jag lågt och låtsades inte se honom. Gillar egentligen inte spel men jag ville se om han skulle komma fram till mig. Jag hoppades så klart på det. Denna gången var jag ju superhet, till skillnad från toppluveeländet sist vi sprang på varandra. Inom några sekunder så hörd jag ett litet "Hej" och tittade upp från mobilen som jag låtsades hålla på med. Denna gången såg jag till att ge honom en kram. "Du får en kram den här gången, förra gången var jag så svettig"...

Han skulle mot Söder liksom jag så vi hade sällskap på tåget. Som vanligt pratade vi om allt möjligt. Innan han gick av så gav han mig en kram och sa "vi hörs av om den där kvällen". Men innan hab sa det så sa han "du får berätta hur det var sen". Om Melodifestivalen alltså .


Jaja... nu kan jag kanske dra iväg ett mail och föreslå en kväll. Men jag önskar förstås att han blev så bländad av min skönhet att han hör av sig. Mohahaha.

/Hallonsmultronjordgubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar