söndag 22 mars 2009

Träningsvärk

Är helt ledbruten i kroppen. Jag glömmer alltid bort att att man får träningsvärk av sex. Jag fick besök av stekpannemannen i fredags. Jag vet att jag sa att jag inte skulle träffa honom men det blev så ändå. Vi hade pratat lite löst om att han kanske skulle komma förbi och jag var på vippen att gå och lägga mig. Men så blev det inte! Det var riktigt nice att få lite närkontakt med honom. Innan vi skulle sova så sa jag till honom att jag tycker han är så himla sexig. "Jaså?" sa han förvånat, "Det har jag aldrig hört förut". Jag var helt säker på att han var ironisk, men jag frågade för att vara säker. Men han menade att han aldrig har fått höra det förut. Jag har svårt och tänka mig att någon inte har tyckt det förut, men det är nog så att många är djävligt snåla med komplimanger. Trist! Men what comes around goes around. Jag får en känsla att han inte heller sprider komplimanger omkring sig. Han verkar ha rätt svårt att uttrycka sig överhuvudtaget. Och det är också därför han aldrig kan bli något mer än en tillfällig partner för mig. I sängen behövs det inte så mkt snack mohahahah.

Jag funderade lite på om det förändrar något i mina känslor för Hugh. Men jag bestämde mig för att det gör det inte. Kanske om jag kännt att vi verkligen hade något på gång. Och det har vi ju inte. Jag mailade honom i veckan och föreslog middag någon gång i slutet på veckan mot fredag. Han har inte svarat än. Men när vi skulle käka lunch så svarade han dagen innan...

Fasen vad man får kämpa. Ska det behöva vara så?

1 kommentar:

  1. Aaa visst är de störande att man får träningsvärk efter sex...
    Hoppas de ordnar sig för dig....

    SvaraRadera