tisdag 3 augusti 2010

Yes, jag har brutit träningsbarriären!

En annan sak som står på min lista är "stick ut och spring". Jag har varit alldeles för dålig på det på sistone. Men å andra sidan har jag faktiskt inte haft någon lust alls och varit rätt orkeslös. Mycket pga att jag har ätit dåligt. Men igår kväll kom jag ut på en runda. Det gick trögt och tungt men det viktigaste var att jag kom ut. Idag blev det en simtur nere i havet efer jobbet. Vattnet är som siden nu. Det är knappt så det ens svalkar när man hoppar i.

Jag har inte fått några reaktioner på mitt e-mail angående att jag ska sitta med i chefernas enskilda samtal med sina anställda. Undrar vad det betyder. Imorgon ska jag också beställa tårta och fira att vi klarade 2 av 3 mål för första gången. Min förhoppning är att alla i alla fall har skummat det jag skrev och har en susning om vad jag då kommer att prata om.

Just ja, jag måste ge feedback till Karen på hennes "boardmeeting". Innehållsmässigt var det riktigt bra men jag skulle vilja att hon pratar med lite mer eftertryck. Från och med är det jäkligt saklig och konstruktiv återkoppling som gäller, ingen skönmålning, det gynnar inte någon. Upp på kullen på det som är bra och konkreta tips på det som behöver förbättras. Vad var det som var bra, ge exempel, vad får det för konsekvens och få accept. Jajjamän.

Sitter nu och lyssnar på vågs skvalp från något "ambient" spår på Spotify, har tänt ett doftljus och myser. Imorgon skulle min mamma ha fyllt år. Jag funderar på att gå upp tidigt klättra upp på taket och möta soluppgången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar