lördag 7 augusti 2010

Beach Club Chilling...

Idag fiskade britten (kollegan) upp mig och vi åkte till en Beach Club han brukar besöka ganska ofta. Riktigt najs faktisk även om man fick hosta upp 15 Euro som inträde. Igår besökte vi en restaurang som jag valt ut och som låt inåt landet. Vi blev båda sjukt överraskade över hur fint det var och hur bra maten var.

Ja, vi har alltså hängt två dagar i rad nu och ikväll ska vi gå på bio. Jag försöker att inte tänka på att det kanske inte är normalt om man är kollegor och han faktiskt har en flickvän. Men jag är faktiskt inte intresserad av honom er än att just göra sådana här grejor. Och även om jag brukar vara ganksa naiv när det kommer till killars intentioner så tror jag uppriktigt att han bara tycker det är najs att hänga med mig. Ingen av oss har ett jättestort umgänge och vi gillar ungefär samma saker.

Men det slog mig idag att han faktiskt är ett mysterium. Jag har nog tänkt att han kanske är rätt tråkig eller "stiff". Vet inte hur vi kom in på det men jag fick i alla fall veta att hans tjej är mellan 10 och 15 år äldre än honom. Och så sa han något i stil med "yeah, we are both pretty different". Klart man blir nyfiken som fan. Men jag borrade inte vidare i vad han menar med det. Började få ideer om att de kanske har ett öppet förhållande, att dom har SM sex i lackkläder och att det är det som håller ihop dom. Det vore något. Han har ju gått boardingschool och britter som gjort det brukar väl bli lite skruvade??

Hur som haver jag kommer inte fundera så mycket på intentioner utan jag gillar att hänga med honom. Och ikväll blir det Toy Story i 3D. Spännande!

Pustar ut på sängen nu och ska nog ta en tupplur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar