onsdag 9 juni 2010

Musik som boostar självförtroende

Sitter just nu och är sjukt nöjd över en musikanalys. Länge har jag längtat efter att Veronica de Maggio ska släppa en ny skiva. Hennes senaste "Vinnaren är..." har helt klart varit på topp 3 listan när det kommer till peppmusik. Själva låten "Vinnaren..." är så sjukt kaxig och får mitt självförtroende att boostas ordenligt.

Fick nys om Oskar Linnros idag. Letade upp honom på Spotify och fastnade med en gång. Jag tänkte direkt att det är en manlig version av Veronica de Maggio! När jag sökte lite info om honom på nätet så visade det sig att han har producerat hennes skiva...Well, eftersom jag är musiknörd wannabe så blev jag naturligtvis enormt nöjd med min spaning.

Ok, det är ju lätt att efterkonstruera en sån grej, but I am telling you, it is true.

Nu lite om kvinnliga åkommor och hur det påverkar en. Ledsen alla ni som kanske trodde att ni hamnat på en musikblogg. Jag måste bara påminna mig själv om regel nr 4 - den tiden i månaden påverkar mig väldigt negativt och jag måste komma ihåg det. Det kan jag konstatera nu när jag lagt det bakom mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar